Mijn wonderlijke wereld deel 4

Mijn wonderlijke wereld deel 4

review

Wat was ik blij dat wij van volwassen kleuren het boek van Masja van den Berg , Mijn Wonderlijk  Wereld deel 4 kregen om te reviewen. En wat leuk dat ik dit Boek in handen kreeg om mijn eerste review over de schrijven. Zo blij als een klein kind begon ik in het boek te bladeren. Drie kleurplaten uitkiezen om in te kleuren,  Pfff wat moeilijk de platen zijn allemaal zo mooi .Het thema van dit boek is India en alle kleurplaten die er in staan verdienen stuk voor stuk allemaal felle kleuren .  Het boek bevat 36 kleurplaten en is dubbelzijdig gedrukt. Het gaat van mandala’s tot Paisley tot bloemen en dieren. Met andere woorden voor elk wat wils. Hieronder zien jullie de keuze die ik naar lang wikken en wegen heb gemaakt om te kleuren.

review_3
Deze mandala heb ik ingekleurd met stabilo stiften. De donkere kleuren drukken iets door het papier heen. Ik persoonlijk vind het papier niet erg fijn voor stiften ik heb het gevoel dat ze niet glijden over het papier. Nu kan dit ook heel goed komen dat ik geen “stiften” mens ben ik kleur dan ook veel liever met potloden. Heb het gevoel dat ik met stiften altijd te hard druk. En dat kan in dit geval best wel eens het probleem zijn.

review_2
Een prachtige plaat van bloemen en vlinder , wat een zomer gevoel krijg je daar van. Ik heb deze gekleurd met Derwent Inktense potloden en de waterbrush vooral omdat de kleuren hiervan zo heerlijk wel oplichten als je er met water over heen gaat , en fel,e kleuren dat verdiend dit kleurboek. En wat ben ik tevreden met het resultaat. Je kunt geweldig goed met water in dit boek werken, het papier gaat niet bobbelen( je moet het natuurlijk niet te nat maken daar kan geen enkel kleurboek tegen ) en de kleuren drukken niet door. Het was erg leuk om te doen en ik zeg dan ook uit de grond van mijn hart probeer het eens je zult versteld staan van het resultaat.

review_3
Save the best voor last. In 1 woord verliefd op deze plaat, bloemen en vogels hoe mooi. En ingekleurd kan ik alleen maar denken wauw! Ik heb het ingekleurd met derwent coloursoft en daarna gedoezeld met geurloze terpentine. En ook dit ging geweldig , het papier nam de kleuren van het potlood goed op zonder hard te moeten drukken. Door de felle kleuren lijkt de plaat tot leven zijn gekomen. Al met al een heerlijk boek om in te doezelen.

Mensen ik kan alleen maar zeggen koop dit mooie boek vol dieren, bloemen en al het moois wat de natuur ons te bieden heeft. Masja is er weer in geslaagd daar geweldige kleurplaten van de maken voor uren kleurplezier , ik ben er in elk geval weg van.

Previous Kleurplaat van de week 3 juni t/m 9 juni
Next Nieuwe site & domeinnaam!

Beoordeling van de redactie

Uiterlijk
5/5
Kwaliteit kleurboek
4.5/5
Kleurplaten
4.5/5

4.67

Goed
4.67
Samenvatting:

Een hele positieve review van mijn wonderlijke wereld. Wij van de redactie zijn echt grote fan van Masja's prachtige kleurboeken en kunnen jullie ze zeker aanraden! Een prachtig uitgebreid boek met unieke kleurplaten voor een klein prijsje!

Misschien vind je dit ook leuk

Kleurboeken

Kleur in het klein deel 2

Geschreven door: Mariska Boer Vandaag gaat de review over “kleur in het klein” deel 2 van denksport.Is een verrassend veelzijdig boekje. Bevat 48 tekeningen van verschillende categorieën:Het papier voelt redelijk

Reviews

Review: Het enige echte zesde kleurboek voor volwassenen

Geschreven door Mariska: De opdracht was om een review te schrijven over het enige echte zesde kleurboek voor volwassenen. Mijn eerste gedachte was “alweer de zesde”!! Wat een fantastische rage